divendres, 31 de març del 2017

Hem fet molt de teatre!

Els alumnes de 4t han estat preparant des de principi de curs una obra de teatre per tal de recollir diners per al viatge a Londres. Compant amb la fantàstica col·laboració d'un grup de mares i dirigits per la Chari Ginés, que ha aconseguit organitzar i supervisar  les actuacions de 40 adolescents (cosa per la qual mereix un monument!), van estrenar l'obra divendres passat amb un gran èxit: al saló de l'escola hi havia unes 300 persones, disposades totes a riure i a passar una bona estona.
Però perquè no penseu que només vam gaudir-ne els que fèiem d'espectadors, us deixem les impressions dels seus protagonistes: els nois i noies de 4t d'ESO.

Jo no vaig participar a l’obra perquè no vaig al viatge de fi de curs, i per tant, els meus amics m’anaven explicant anècdotes sobre els assajos. Sincerament, no m’esperava que fos així pel que els meus companys m’explicaven: un dia em deien que els havia anat molt bé i sortien molt feliços  i a l’altre sortien queixant-se perquè creien que la gent no s’ho prenia massa seriosament, etc.
 El dia de l’estrena  em va sorprendre positivament ja que els va quedar molt bé!
                                   
                                                  Helena Campos Bautista, companya no participant

En acabar l’obra tothom ens va felicitar i ens va dir que ho havíem fet molt bé, però per aconseguir que ens sortís bé hi va haver molt esforç , moltes hores de dedicació i moltes persones implicades i ajudant-nos amb tota la seva bona voluntat.
Vaig passar-m’ho molt bérealitzant l’obra i realment estic molt agraïda a totes les persones que ens han ajudat. Ha estat  una experiència molt positiva perquè, a part del benefici econòmic, tots els que vam participar vam compartir molts bons moments.

                                                                                  Lucía Sánchez Díaz, actriu

No és el mateix veure l’obra des del públic. Clar que jo també hi participava, però no estava a l’escenari. El resultat va ser millor del que m’esperava. La meva feina era bastant important, ja que si sortia malament els actors no tindrien cap referència, era una gran responsabilitat i això em va fer atabalar, dels nervis!

                                                                                      Àlex Pascual, tècnic de so

Realment, aquesta experiència ha estat inoblidable per a mi ja que no té res a veure tot el que es viu als assajos amb el que es viu el dia de l’actuació. Es podria dir que durant els assajos no sortia res de l’obra i ens costava molt de tirar endavant, però quan estàs allà davant amb tot el públic mirant-te, tot canvia.

                                                                                            Queralt Fité, actriu

Des del punt de vista del grup de manualitats, nosaltres vam veure l’obra des del públic, i havent vist tot l’esforç que havien posat els nostres companys i companyes de teatre al llarg de tot el curs, va ser molt gratificant veure les actrius i els actors realitzar la representació d’una manera tan emotiva, aconseguint finalment que les famílies i amics del públic hagin quedat sorpresos amb el resultat.

                                                                                        Natalia Brando, manualitats

Al principi, quan ens van proposar escollir entre realitzar les activitats de teatre i manualitats, vaig estar a punt d’escollir aquesta última, però no em penedeixo gens de la decisió que vaig prendre. L’experiència va ser única ja que es va crear un clima màgic que seria incapaç d’explicar. El dia que vam representar l’obra vaig sentir una gran emoció dins meu i vaig estar orgullosa de poder viure aquell moment. Han estat uns mesos que mai oblidaré.

                                                                                              Claudia Molina, actriu

L’obra de teatre es va realitzar el passat divendres 24 de març de 2017 al gimnàs de l’escola Mare de Déu de la Salut de Sabadell. Aquesta va començar a les 20:30 i va acabar a les 23:00. L’obra va sortir molt bé, tots els actors van fer el que els tocava i tot va sortir clavat.

                                                                                            Carlos Esteban, ajudant

El dia 24 de març de 2017 es va realitzar el teatre per recaptar diners per al viatge de fi de curs a Londres. I em va agradar molt i aquesta obra ens va ajudar a fer una gran pinya, i ens va unir molt.

                                                                                                Aleix González, manualitats

Els assajos abans de l’obra no van sortir com s’esperaven, ja que la gent estava nerviosa e impacient.
Les hores anaven passant i el moment d’actuar s’anava apropant; els 5 minuts abans de sortir a l’escenari van ser eterns, tothom volia sortir a fer el seu paper.
El primer cop que trepitges l’escenari, veus  tanta gent i saps que has de fer-ho bé...és surrealista!
Tot va sortir millor del que m’esperava, això feia que tothom ho fes millor i hi posessin més ganes, ja que estàvem contents del resultat. La sensació de satisfacció al final de l’obra la tornaria a repetir mil cops més.

                                                                                                              Maria Torres, actriu